poniedziałek, 19 marca 2012

W całości ukończona także druga część :)

Czyli udało się! ;) Nie pamiętam kiedy udało mi się takim fartem :p A wszystko w zasadzie dzięki temu, że na weekend dostałam w prezencie chutney. I przedłużałam je dżemami z dyni. I tym sposobem zyskało się nowe przepisy i naklejkę.


A poza tym w weekend przybył też Tajemniczy Stajenny. I efekt taki, że szok... Duuuużo sówek i dodatkowe wiewiórki i jeszcze nowość jedna się trafiła. Skunksy! :) Będę musiała uaktualnić także listę drzew i zagród, bo z nagród w evencie drzewka mi doszły.

Pytanie tylko, gdzie to wszystko stawiać... Przydałoby się nowe pole. Bo tak to, ech... Ciężko. Czytałam na forum, że ludzie mają po trzy konta, w czym jedno jest główne, a z dwóch pozostałych zasilają się zwierzętami i uprawami, odkupując je kontem głównym... Bezsens!

Ogarnięcie jednej zajmuje sporo czasu, ale trzy?! Ktoś tu oszalał? Poza tym to nielegalne. A jak już się poświęca czas na grę to chyba lepiej nie ryzykować utrata konta, bo bym chyba poszła na wieżę... ;)
I leciała w dół... I w dół...

Zwrotu zainwestowanych smsów nie ma. ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziny