wtorek, 27 marca 2012

Spokój póki co.

Lista zagród i drzewek i warsztatów uaktualniona. A poza tym spokój. Opiekuję się farmą i mnożę to, czego mi ubyło podczas eventów. A że doszły nowe misje to zaczęłam zbierać gwiazdki na pucharki (300) albo na przepisy do Piekarni i Dżemiarni.
Czekam na Miasteczko Renzo z nową minigrą, bo eventów z sadzeniem kwiatków mam już dość. Szkoda mi tylko baby boom, które mnie ominęło przez przeprowadzkę w weekend... Bo tyle paszy nazbierałam specjalnie na tą okazję... I teraz poczekają na kolejne święto z oazami miłości.
Zapowiada się jeszcze sąsiad Królik Bugs. Chyba się nie powstrzymam i wyślę smsa, jeśli będzie taka opcja dostępna. A wszystko za sprawa prezentów jakie codziennie przez 14 dni on podaruje. Np. 200% PD przez 24h itp... Drzewka xxl i zagrody.

A na koniec hasło za zamieszanie z nowymi zwierzątkami do hodowli, czyli świnkami i truflami i opóźnieniami eventów. Tyle, że 12h to trochę mało... Ale zawsze się przyda. Ważny do 3 kwietnia.

helpinghand

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziny