czwartek, 30 maja 2013

I już nie płaczę za nieskończonymi eventami, czyli G&T :) które BP ostatecznie zepsuło :/

Nadeszło w końcu w nowej postaci i w ogóle. Pierwsze wymiany poszły mi gładko i uzyskałam większość tego, co chciałam. Problem pojawił się tylko w spełnieniu moich marzeń o zagrodzie dla lisów i kotków. Tego nie ma. Nie wiem dlaczego, ale nie ma... I nie można ustawić.





Tu BP mi podpadło. Bo jak mam uzyskać zagrody, skoro ich nie da się wymienić. Kiedy będzie taka możliwość? Przy następnym G&T za pół roku? Wtedy to pewnie dojdzie jeszcze kilka zagród i warsztatów... No, ale co może szary gracz?



Czekam na wymianę kolejnych rzeczy, pochwalę się co udało mi się zdobyć jako kolejną 5. Teraz lecę poprzeglądać oferty. To czasem inspiruje do wymiany pewnej części zabudowy farmy... Może pokusić się o zdobycie produkcji hitów? Pomyślę...



Edit: Flagi wszystkie zdobyte, trzy drzewa miodowe mam :) Czarnego kota uzyskałam, złodziei truskawek także... Na razie walczę o buk i estradę :)
Szkoda mi tylko, że nie dali szansy zdobyć kotów i lisów... Mam sporo złotych zagród na wymianę. Cóż, skorzystam i poczekam z nimi do kolejnego G&T. :)

Edit 2: Ostateczna lista wymian. Niestety nie uzyskałam tego co chciałam do końca, ponieważ szanowne BP postanowiło wymiany wyłączyć. W takich globalnych wymianach była szansa, że się ktoś wymieni za coś niewielkiego, a tak między użytkownikami to wiadomo... Każdy chce jak najwięcej i zaparcie się nie zgodzi na żadne ustępstwo. A szkoda...


Może za pół roku będzie działające G&T.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziny