środa, 11 kwietnia 2012

Uparłam się.

I wyprzedałam całe zapasy w stodole... Prawie. Uparłam się i kupiłam te kolorowe zwierzaki - na szczęście po kilku dniach staniały w miarę... I mam ten drugi chmurkowy ogród ozdobny.



Czy się opłaca? Hmmm... Jeden bonus to 100 PD, drugi to chyba 1000 Sianogroszy, a trzeci to 1950 PD... A żeby je mieć to trzeba poustawiać i nieuzywac bonusów z itemów. Na screenie widać... Ocenić można samemu. Szkoda, że nie uprzedzili, że taki lipny ten bonus... Więcej zbiorę zbierając z itemów niż blokując je na chmurkach... Ych. Chyba, że tam stawiać te od sąsiadów to się opłaca.


RządRozmiar przedmiotuBonus
1 x 12 x 12 x 2
I100025 PD x poziom co 36h.
II4301000 x sianogrosze co 36h.
III2121000 x PD co 36h.
IV*220Przyśpieszenie produkcji w zagrodach (również w kolorowych) o 5% przez 6h, co 36h.
* - Specjalny rząd do wygrania w Evencie wielkanocnym 2012


Poza tym postawiłam na wygląd i już jakiś czas temu kupiłam motyw zakochanych, a na dzikiej łące postawiłam teleskop z Miasta Renzo, co sprawia, że jest tam noc. Bez zmian tylko jest las i wyspa.






A poza tym... W sumie nic się nie dzieje. Event wielkanocny ukończyłam w 100% bez jakiegoś wysiłku, bo dzięki kombajnowi z zadań i dżemom. I czekam na te zapowiedziane nowości. Coś było o evencie Fair Trade, były jakieś zapowiedzi nowego wyglądu ramki gry, nowego pola - wodnego bodajże, co tam jeszcze... Już sama nie pamiętam. Ale sporo i jakoś powoli to nadchodzi...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziny