środa, 22 lutego 2012

Przemeblowanie... I znów event.

Oskary mają zacząć się jutro, ale przemeblowałam farmę i tak. Kombajn kończy się za jakieś pół godziny, a nie ma już zadań, gdzie mogłabym go uzyskać. Stwierdziłam więc, że starczy tych wygłupów z całymi polami pełnymi małych poletek. Moja dłoń by tego nie przeżyła...

Tak więc do łask wróciły zagrody. Miałam screeny sprzed przemeblowania, więc poszło szybko... Dobrze, że zbliża się Trade & Gift, bo kilka rzeczy mojej Żonie w grze muszę wysłać. ;) Za dużo mam tych motyli i magnolii... I nie wiem czego jeszcze. Drzew ogólnie.

Bo sprawa wygląda tak, że jak nie dadzą dodatkowych farm to ja mam drzew z gry po 7, a poza nimi te z eventów bez ograniczeń. Jak tak dalej będzie to i one zostaną zmniejszone o liczby 7, a reszta pójdzie na wymianę jakąś... Chyba sprawiedliwe.

No, a Oskary będą eventem, który podobnie jak walentynki, zrobię ile się uda. Dość mam robienia już dżemów i chlebków, żeby co 2:25 albo coś w tym stylu (bo podlane i obsrane) zbierać, siać i znów zjadać, bo to tylko 4h działa. Tutaj przeginają, bo za dużo eventów na raz.

Ale nie pali się... Przecież jeszcze nie jeden będzie do zdobycia gwiazdek. Tylko jakoś tak ich szkoda, że były możliwe do zdobycia, a mi się nie chciało... ;)
(Pocieszyć się można, że między zbieraniem Gerberów Możnaw sumie obejrzeć jakiś oskarowy film na iplex, bo tam też jakby event jest. ;) )


Jutro postaram się umieścić spis drzew i zagród, co by mieć spis na stronce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziny