wtorek, 21 lutego 2012

Powolutku kończę karnawał...

No więc.... Za mną już 75 leveli. Obecnie staram się zdobyć kolejny oraz kolejne itemy do Ogrodu Ozdobnego... wiele mam am pamiątek, ale dużo by tu opowiadać. Lepiej obejrzeć zdjęcia. ;)

Nieco zdołowana tym, że walentynkowego eventu nie mogłam całego zrobić, tym razem poszperałam na forum. I okazuje się, że jest możliwe to ukończyć, ale... Jest kilka warunków.

Pi pierwsze trzeba usunąć zagrody i drzewa. (Ja usunęłam tylko na głównej farmie i łące.)
Wszędzie postawić malutkie pola. (Gdzie było miejsce, tam postawiłam.)
Po drugie kupować/robić Chutney dający +2 z każdego pola i przedłużać go Dżemem z Dyni.
(Ja ograniczyłam się do robienia i czasem kupowania dżemu z dyni, bo mimo, że daje +1 to nie stać mnie było na wywalenie 150.000 SianoGroszy.)
I najlepiej używać super nawozu skracającego rośnięcie o połowę. (Niet, niet, niet... ;) )
Zbierać pola w nocy co najmniej raz. (Nieee, elfy nie zbierają kwiatków w nocy ;) ,,, )

I żeby nabić sobie Pd to albo kupić ciacho dające +60% PD za jakąś chorą sumę, albo grzecznie piec/kupować chleb marchwiowy i go jeść razem z dżemem z dyni.
Ja wybrałam chlebek marchwiowy.

I żeby jakoś przeżyć to z innych zadań skorzystałam, aby mieć kombajn, bo wierzcie mi zbieranie ręcznie z tych mrówczych pól i podlewanie tego i sadzenie naprawdę wykańcza. I oczy i nerwy,

Level co prawda mi nie skoczył, ale za to Event mam ukończony na etapie na ośiemnaście zadań mam jeszcze 3 nieskończone. Czyli nie jest tak źle... :D

Ach no i kwiatuszki w grze zostają, więc wszędzie szumno, że będzie nowy zawód - kwiaciarnia. Fjnie by było... Piekarzem i dżemiarzem już jestem, ale zdecydowanie lepiej wypada przetwarzać owoce i warzywa.

Więcej o zmianach napiszę wkrótce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziny