piątek, 17 sierpnia 2012

Nie nadążam spisywać rewelacji ;)

Na farmie ostatnio dużo się dzieje... Event za eventem - nie nadążam, a już dzisiaj zaczyna się kolejny... Święto sportu zrobione - rząd zdobyty. Na wymianach G&T poszło całkiem dobrze, choć przyznam, że ponownie za bzdury ludzie dawali fajne rzeczy... :)

Zdobyłam Ducha Karkonoszy, Mroczna wronę, mnóstwo drzewek xxl - w tym xxl nowych oraz xxl bananowców i kokosów. Wygrałam niedźwiedzie w konkursie na hotfarmers... Wymieniłam reniferki + na dwie zwykłe zagrody! :)

Dlatego też nie martwię się tym, że nie wezmę udziału w kolejnych sadzonkach czy stajennych - coś sobie powymieniam na te drzewka i estradę, a drzewek cukrowych ani solnych zwyczajnie nie chcę. Wystarczająco wypada mi tego z pól, a swoją drogą nieczęsto korzystam...

Pojawiło się SPA - mam je, ale powiem szczerze, że wymusza nieco na graczu sadzenie. Czyli jeśli zmiksujesz sobie produkty i dostaniesz bonus 10% krótsze rośnięcie dla zboża na 3h to nieco to wymusza sadzenie zbóż przez 3 h... Szkoda, że samemu nie można decydować kiedy się skorzysta z tego bonusu.

No i na koniec coś co sprawia, że zakochuję się w Farmeramie coraz bardziej - zmienia się powoli wygląd... Nie mogę się doczekać zmian wyglądu drzewek, które dawno zostały zapowiedziane, a już inaczej wygląda główna farma. Szkoda, że dzika łąka tak jak przedtem, bo można dostać schizofrenii...

I na koniec ciekawostka jaką znalazłam w necie:



No, a tak to nic. Kciuki trzymać, abym miała rząd słodkości... Bo kolejne eventy nie wiem jak będę robić, ponieważ w życiu prywatnym czeka mnie przełom zwany przeprowadzką do własnego eM więc...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziny