sobota, 12 maja 2012

Nowości, zmiany, ciekawostki...

Farmerama się nieco zmieniła. Logo, ramka... Inaczej wygląda okno logowania - lepiej, nowocześniej, mamy tutaj filmik zachęcający w nowoczesnej grafice komputerowej...


Lecz w samej grze zmian póki co wielkich nie ma. Zapowiadane powiększenie wyspy jeszcze czeka na realizację... Żadnych wieści o nowych polach ani krainach...

Trwa Event GreenSeven, ale poza tym nic się nie dzieje. Event nawet fajny, ale sianie rumianku i lotosu jest monotonne nieco... Po zdobyciu upragnionego autka za 300 zielonych punktów mój zapał się zmniejszył. Już w sumie nie mam co chcieć. Rząd się opłaca, ale kolejne itemy do stawiania średnio zachęcają, więc za 150 zakupiłam nawóz co by sobie przyspieszyć.

Bo 250 punktów za 5 gwiazdek to jest przegięcie. Dlatego wole nadgonić z zadaniami i mieć z nich gwiazdki :) A co z punktami... Się okaże. Może w trzecim etapie będzie coś ciekawego do zdobycia.

Póki co odkryłam na forum bardzo fajna pracownię avatarów i sygnatur i zamawiam tam sobie grafiki. Poglądam ich dzieła, a także podglądam co ze sprawą hotfarmers.pl, gdzie ponoć BP grozi im sądami i sprawami dotyczącymi umieszczania zapowiedzi do eventów przed czasem. Poczytać można na stronce.

A i wypowiedzieć się miałam na temat super nawozu Zosi - jak dla mnie jest niepotrzebny. Podobnie nie korzystam z innych wyprzedaży... Jedyne to wyprzedaż cukru oraz tajemnicze sadzonki i stajenny. Lecz w związku ze zmianami w dopalaczach to chyba i kupowanie cukru będzie już niepotrzebne...

Miłego farmienia ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziny