środa, 20 kwietnia 2011

Nic genialniejszego znaleźć nie mogę :D




Farmerama jest coraz bardziej zaskakująca... Chociażby w promocjach na super paszę. Fotografię możecie zobaczyć po lewej. Ja korzystam zawsze tylko i wyłącznie z tej promocji. Czyli tej ostatniej, bo faktycznie warto. Ale, że się smsy wysyła i zostają floreny na jeszcze jeden pakiet to zazwyczaj jest zestaw 3 plus 1.

No tak bez przesady z tym zazwyczaj, bo to dopiero drugi raz takie cuś. Ostatnie takie coś było pod koniec lutego chyba... W każdym razie.

Eventy też są genialne. Wielkanocny mnie rozwalił. Kody bonusowe sprawiły, że mogłąm na swojej farmie zrobić coś na kształt reklamy "Miłość nie wyklucza" tudzież hasła Miłość to miłość lubMiłość nie wybiera, Miłość nie zna płci... Etc.

Do rzeczy! Dzięki temu mam króliki w trzech parkach. Brązowe można uznać za parę dwóch mężczyzn, białe za parę dwóch kobiet, a brązowego i białego za parę hetero. Każda ma swoje pisanki i są szczęśliwi.

I tak powinno na świecie być.

Właściwie to ten post powinien być przed Świętami, ale nie zdążyłąm, więc mam nadzieję, że mieliście fajne Święta WielkaNocne. I mam nadzieję, że ktoś do Farmeramy dołączy i się odezwie do mnie w komentarzach tu, to miejsce w znajomych zrobię, by mógł mnie, czylidrevnikocurek zaprosić! :)



Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedziny